Direktlänk till inlägg 31 januari 2012

Hur du får en enhörning!

Av Markus Söderlund - 31 januari 2012 13:45

Okej, nu har jag faktist fått väldigt många frågor om hur man gör enhörningar, men saken är så att du finner svaren här! 8D Först måste du göra en gubbe, ta gärna en tjej och vänta i ungefär 4 dagar sen på kvällen vid kl 19:00 måste du skynda dig så fort du kan till en av sjöarna i Appaloosa Plains och vänta tills klockan är 20:00 och då ska du vara nogrann med att kolla över de två sjöarna efter ett norrsken, lär dig mera på bilderna!

 

           

Ja altså bilderna blev ju inte jättebra för denna gången var det ju en svart enhörning D;

Men iaf, du ska ta upp fuskrutan Ctrl + Alt + C och skriva in fusket "testingcheatsenable true" och trycka på shift samtidigt på enhörningen och sen välj alternativet "Lägg till i aktiv familj" och så tadaa, du har en enhörning! <3

KOMMENTERA! 8D   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Markus Söderlund - 9 mars 2012 14:09

     ..vad i hela friden jag gör på mitt sims egentligen?! Haha, kommer inte ens ihåg att jag gjort den här.. säkert jag och min storasyster -09. ...

Av Markus Söderlund - 9 mars 2012 14:01


6 bevis på att du är ett riktigt sims-snille! ^^ (1)* Du har en sims skrivbord. (2)* Du har minst 10 sims spel av 1,2 eller 3. (3)* Du har installerat Origin. (4)* Du har The Sims 3 Medeltiden. (5)* Du spelar sims minst 3 gånger i veckan...

Av Markus Söderlund - 8 mars 2012 19:40


Såg några vampyr videor på youtube och tänkte härma lite, gjorde en vampyr prinsessa och en greve. Kolla här!   Hon har så mycket makt att hon förvisar greven ifrån slottet och området! ^^ Heheeehe XD! ...

Av Markus Söderlund - 8 mars 2012 19:36

Hej igen! ^^ Tredje inlägget på en dag, otroligt! Har iaf tagit några nya bilder som kommer här precis under! ^^       Mina simmar flyttade in på en kyrkogård, trixade lite bara, och ser man på! :D Det var ju äkta gravar som fanns där, så mi...

Av Markus Söderlund - 8 mars 2012 12:15


YES!!! Nu har hon fött! ^^ :D Kolla bilden. >:)   Vad sööt! Han heter Michael Spooky istället för Michael Ghost, ska bara fuska lite nu satt han blir vuxen och då kan han dock också para íhop sig med det nlåa spöket! :) Undrar vilken färg d...

Mina Sims!

 

Presentation


Chacha! Jag är en kille på 9 år som ÄLSKAR och då menar jag ÄLSKAR pluss vet jättejätte mycket om The Sims! Fråga gärna mycket och kommentera! (y)
/Markus

Viktiga Grejor! 8D

Din kommentar och fråga behövs här, så kommentera bara och fråga på! 8D

Fråga mig

10 besvarade frågor

On & Off

Just nu är jag... offline, wihiioo!! :DDDD

Omröstning

Hur många spökfamiljer har du någonsin gjort i ditt liv?
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 100000000, mer eller mindre?

Dont Swedish? 0_0

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards